Julian

Reservering, 4w 1d geleden

Heerlijk eten, geweldige service!

Celine

Reservering, 1mnd 2d geleden

Onze eerste ervaring met de Soedanese keuken en het stelde niet teleur! We hebben enorm lekker gegeten en het was fijn om veel kleinere hapjes te bestellen, zo kan je van alles lekker proeven! Wij komen zeker nog een keer terug

Erica

Reservering, 1mnd 1w geleden

Heel lekker gegeten in dit verrassend sfeervolle restaurant. Bij binnenkomst komen de heerlijkste geuren je tegemoet vanuit de open keuken. De gerechten worden mooi en uitnodigend geserveerd op een grote schaal. De medewerkers zijn vriendelijk en betrokken. Dikke tip is de falafel. Nergens verser en krokanter gegeten dan hier!

Arvid

Reservering, 1mnd 2w geleden

Yvonne

Reservering, 1mnd 3w geleden

Heerlijk gegeten bij Napata. zo'n grote schaal met allerlei verschillende gerechten geeft al meteen een hele gezellige sfeer. We hadden wel even moeite om het te vinden omdat het restaurant in een bedrijven verzamel gebouw zit. Afsluiten met de traditionele Soedanese koffie was heerlijk.

Mhaish

Reservering, 1mnd 3w geleden

Heerlijk en uniek eten.

Angelique

Reservering, 2mnd 4d geleden

Heerlijke relaxte lunch bij dit restaurant. Vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Aanrader!!!!

Bobby

Reservering, 2mnd 5d geleden

Snelle en vriendelijke service, eten erg lekker, goede prijs kwaliteit verhouding. Locatie van buiten beetje onverwacht maar binnen gewoon gezellig.

Cyril

Reservering, 2mnd 6d geleden

Toen we bij het restaurant aankwamen, vroegen we ons af of we bij het juiste adres terecht waren gekomen, aangezien we tussen de kantoren zaten. Maar dit was wel zeker het juiste adres: we hebben heerlijk gegeten en gedronken en de bediening was top! Kom hier zeker terug!

Rudi

Reservering, 2mnd 1w geleden

Had dit restaurant ontdekt via Instagram het hele verhaal erachter spraak mij zeer aan. Kleinschalig, knus en geen overdreven “decorstukken”. Laat me altijd graag verrassen en dat deden zij, wij hadden voor 3 personen een middle plateau besteld met verschillende gerechtjes, vooraf een heerlijke linzensoep mag wel iets warmer deze was lauw maar de smaak verrassend. De bediening was correct en gaven uitleg over de gerechten. Ook een mooie gelegenheid om andere mensen en culturen te ontmoeten. Wij hadden leuke tafelburen wat leuke en leerzame gesprekken oplevert en mij bij het afrekenen aan de balie nog een heerlijk nagerechtje bracht wat ik volgens haar niet mocht missen.Pluspunt was ook de prijs, weinig geld voor heel veel lekkers. Conclusie: zeer de moeite waard.
« Vorige
123Volgende »

Napata Restaurant

info@napatarestaurant.com+31659111921
Euclideslaan 60 , 3584BN Utrecht

Openingstijden restaurant

Maandag Gesloten
Dinsdag Gesloten
Woensdag Gesloten
Donderdag10:00 - 22:00
Vrijdag10:00 - 22:00
Zaterdag16:00 - 22:00
Zondag16:00 - 22:00

Afhaaltijden

Maandag Gesloten
Dinsdag Gesloten
Woensdag Gesloten
Donderdag10:00 - 22:00
Vrijdag10:00 - 22:00
Zaterdag16:00 - 22:00
Zondag16:00 - 22:00