Andrea

Reservering, 3mnd 1w geleden

Wij hebben hier heerlijk gegeten, de mensen zijn erg aardig, we komen zeker terug. Het restaurant is gevestigd in een deel van een pand op een bedrijventerrein, maar het is toch sfeervol en gezellig! Ik vond het een aangename verrassing!

Demet Nur

Reservering, 3mnd 1w geleden

Fantastische service en heerlijk eten! Echt een hele fijne familiale sfeer waar je gelijk op je gemak wordt gesteld en thuis voelt.

joke

Reservering, 3mnd 3w geleden

Super ervaring, authentie sudanees eten in een restaurant met een warme welkome familie sfeer. Heerlijk eten!!!

henric

Reservering, 3mnd 4w geleden

makkelijk parkeren, prettige sfeer, goede bediening, soort rijst-tafel op zijn soedanees. smaken van de verschillende porties hadden iets meer geprononceerd kunnen zijn.

Iris

Reservering, 4mnd 2d geleden

Heerlijk eten, mooie prijs, vriendelijke bediening, hele relaxte sfeer. En de topper: Sudanese koffie, wat een beleving en wat lekker. Helemaal vrolijk van!

Gerard

Reservering, 4mnd 5d geleden

Smaak was goed en kwaliteit ook. Net als de bediening. Opm.: 1. toegang P-terrein onduidelijk, 2. Hoofdgerecht werd geserveerd terwijl voorgerecht pas half op was 3. Afrekenen kostte veel tijd. Ik kom nog een keer terug!
« Vorige123
Volgende »

Napata Restaurant

info@napatarestaurant.com+31659111921
Euclideslaan 60 , 3584BN Utrecht

Openingstijden restaurant

Maandag Gesloten
Dinsdag Gesloten
Woensdag Gesloten
Donderdag10:00 - 22:00
Vrijdag10:00 - 22:00
Zaterdag16:00 - 22:00
Zondag16:00 - 22:00

Afhaaltijden

Maandag Gesloten
Dinsdag Gesloten
Woensdag Gesloten
Donderdag10:00 - 22:00
Vrijdag10:00 - 22:00
Zaterdag16:00 - 22:00
Zondag16:00 - 22:00