Andrea
Reservering, 3mnd 1w geleden
Wij hebben hier heerlijk gegeten, de mensen zijn erg aardig, we komen zeker terug. Het restaurant is gevestigd in een deel van een pand op een bedrijventerrein, maar het is toch sfeervol en gezellig! Ik vond het een aangename verrassing!
Demet Nur
Reservering, 3mnd 1w geleden
Fantastische service en heerlijk eten! Echt een hele fijne familiale sfeer waar je gelijk op je gemak wordt gesteld en thuis voelt.
joke
Reservering, 3mnd 3w geleden
Super ervaring, authentie sudanees eten in een restaurant met een warme welkome familie sfeer. Heerlijk eten!!!
henric
Reservering, 3mnd 4w geleden
makkelijk parkeren, prettige sfeer, goede bediening, soort rijst-tafel op zijn soedanees. smaken van de verschillende porties hadden iets meer geprononceerd kunnen zijn.
Iris
Reservering, 4mnd 2d geleden
Heerlijk eten, mooie prijs, vriendelijke bediening, hele relaxte sfeer. En de topper: Sudanese koffie, wat een beleving en wat lekker. Helemaal vrolijk van!
Gerard
Reservering, 4mnd 5d geleden
Smaak was goed en kwaliteit ook. Net als de bediening.
Opm.: 1. toegang P-terrein onduidelijk, 2. Hoofdgerecht werd geserveerd terwijl voorgerecht pas half op was 3. Afrekenen kostte veel tijd.
Ik kom nog een keer terug!