Hildegard
Reservering, 2mnd 1w geleden
Christa
Reservering, 2mnd 1w geleden
Heerlijk gegeten, een aanrader!
Ity
Reservering, 2mnd 2w geleden
Na een warme ontvangst hebben we heerlijk gegeten van allerlei verschillende gerechten op een groot share dining plate. Daarna nog kruidige Soedanese koffie en thee. De passie en vriendelijkheid straalt ervan af. Het is absoluut een aanrader. Ik zeg doen.
Wieke
Reservering, 2mnd 3w geleden
Cas
Reservering, 2mnd 3w geleden
Sonja
Reservering, 2mnd 4w geleden
Een geweldig restaurant! Het eten is ontzettend lekker, vegetarisch zowel als een combinatie met vlees. De prijs prestatie verhouding is super goed want de prijzen zijn niet duur. Het publiek is heel multicultureel en het personeel uitermate gastvrij en servicegericht. Je kunt naast de deur parkeren of met de bus naar Science park gaan en dan is het hooguit twee minuten lopen. Kortom: een echte aanrader!
Ahmed
Reservering, 2mnd 4w geleden
Super 👌🏾
Kelly
Reservering, 2mnd 4w geleden
Jeroen
Reservering, 3mnd 5d geleden
Een hele fijne lunch gehad bij Napata restaurant. Het eten was zeer smakelijk, de prijs-kwaliteit verhouding is prima in orde en de service van het vriendelijke personeel is top!
Niki
Reservering, 3mnd 1w geleden
Het was super...lekker eten, warme ontvangst, relaxt en gezellige sfeer.